loading...

راهنماي عروسي

راهنماي عروسي , تشريفات و تالار عروسي

بازدید : 304
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بهترين فصل براي كاشت مو

بهترين فصل براي كاشت مو چه زماني است؟ : زيبايي يكي از مواردي است كه هركسي اين روزها به آن دقت مي كند و به اصطلاح دوست دارد زيبايي خود را تكميل كند. مو به عنوان يكي از مهم ترين عامل ها در زيبايي هر شخصي است و افرادي كه دچار ريزش مو يا طاسي هستند هميشه سعي مي كنند روشي را پيدا كنند تا مشكلشان برطرف شود.لازم است بدانيد كه كاشت مو روش هاي متعددي دارد.

بهترين فصل براي كاشت مو


اگر شما هم از دسته افرادي هستيد كه دوست داريد كاشت مو را انجام بدهيد بايد اطلاعاتي را در اين زمينه كسب كنيد.افرادي كه بدون كسب اطلاعات به سراغ كاري مي روند نمي توانند نتايج صد در صد رضايت كننده ي را كسب كنند. شايد هميشه براي شما سوال باشد كه چه زماني مناسب است تا شما كاشت مو را انجام بدهيد. در جواب اين سوال بايد بدانيد كه اصلا فصلي براي كاشت مو مطرح نيست و شما هر زماني كه اراده كنيد مي توانيد كاشت مو را انجام بدهيد.

برخي از افراد مي گويند در زمستان اگر مو كاشته شود موهايتان ممكن است كم تراكم باشد يا كاشت مو در بهار سبب پرپشتي مو مي شود اصلا چنين چيزي صحت ندارد و ما عنوان بهترين فصل كاشت مو را نداريم.
يكي از بهترين ملاك ها براي كاشت مو اين است كه از بهترين روش استفاده شود و امروزه روش sut به عنوان يكي از بهترين روش هاي شناخته شده است كه در يك جلسه مي توان تا ۱۴۰۰۰تار مو كاشت و كاملا بدون خونريزي، درد ، بدون دوران نقاهت است.

از اين رو تمامي فصول براي عمل كاشت مو مناسب است و بر اساس فرصت و وقتي كه متقاضي كاشت مو نياز دارد مي تواند هر فصل و ماهي از سال را براي ترميم و كاست مو انتخاب كند.


كلينيك كاشت مو و ترميم موي زولفينه آماده ارائه خدمات درماني به هموطنان عزيز در سراسر كشور مي باشد. تخصص و تجربه ما به همراه نمونه فعاليت هاي ما مي تواند نمايانگر اين موضوع باشد .

برچسب ها: , , , , , , ,

بازدید : 318
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

معايب ترميم مو

معايب ترميم مو , ترميم موچه معايبي را به دنبال دارد , عوارض بعد از ترميم مو : ترميم مو به عنوان يكي از آخرين روش هاي است كه براي درمان ريزش مو انجام مي شود . همه ما مي دانيم هر خدمتي كه ارائه شود مي تواند مزيت ها و معايبي را به همراه داشته باشد. شايد برايتان سوال باشد كه ترميم مو چه معايبي دارد؟

معايب ترميم مو

اگر ترميم مو به روش سنتي انجام شود مي تواند معايبي را داشته باشد كه در ادامه به آنها اشاره شده است:

  1. موهاي كه در ترميم مو به روش هاي سنتي و رايج استفاده مي گردد كاملا مصنوعي هستند و الياف مي باشند.
  2. براي انجام كار ترميم به روش هاي گذشته نياز است كه دو تا سه بار جلسه ها سپري شوند .
  3. از ابزارها و وسايل صنعتي استفاده مي شود كه خطرناك مي باشند
  4. اگر ترميم مو به روش هاي سنتي انجام شود فرد در برخي از كارها محدود مي شوند مانند سونا، استحمام ، جكوزي و …
  5. يكي ديگر از معايبي كه روش هاي سنتي به همراه دارند ايجاد حساسيت هاي پوستي مي باشد كه از هيچ اصول و الگويي تبعيت نمي نمايند و در نهايت مشكلاتي را براي فرد پديد خواهد آورد.
  6. در ترميم مو به روش هاي رايجي كه وجود دارد نمي توان مدل مو ، رنگ ، جنس را مشخص نمود چون موهاي كه در اين روش استفاده مي شوند مصنوعي يا الياف مي باشند.
  7. اگر ترميم مو به روشهاي قديمي و رايج انجام شود عمر آن ۶ ماه است و بايد فرد بعد از سپري شدن اين زمان دوباره به مركز مراجعه نمايد و موهاي خود را ترميم نمايد.

ترميم مو به روش hrt

يكي از روش هاي استاندارد ترميم مو در ايران روش hrt مي باشد كه اين روش هم اكنون در دنيا استفاده مي شود و در اين روش بر روي پوست سر انسان ها شبكه ي شبيه سازي مي شود كه در آن شبكه موهاي استفاده شده به صورت كاملا طبيعي هستند و براي افرادي كه نمي توانند به هر دليلي از كاشت مو استفاده كنند دو روش بافت و كراتين گياهي وجود دارد كه البته در اين روش مزيت هاي مانند استفاده از حمام ، سونا،انجام تمامي فعاليت هاي ورزشي ، جكوزي و … وجود دارد.

البته جالب است بدانيد كه در اين روش افراد مي توانند موهاي خود را رنگ،مش ، فر و … نمايند و حدود ۲ سال عمر مفيد آنها مي باشد.البته اگر افراد به آموزش ها دقت كافي را داشته باشند و آنها را انجام بدهند مي توان عمر مفيد آنها را زيادتر كرد.

برچسب ها: , , , , , ,

بازدید : 320
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چرا موها پس از زايمان مي ريزد؟

چرا موها پس از زايمان مي ريزد؟ : بسياري از خانم ها بعد از زايمانشان با مشكل ريزش مو روبرو مي شوند و اين موضوع بسيار برايشان ناراحت كننده مي باشد. متخصصان در اين باره مي گويند كه علت اين ريزش موي مفرط پايين آمدن ميزان سطح استروژن است كه البته مي گويند اين ريزش مو تنها براي يك زمان خاص است و نيازي نيست آن را درمان كنيم.

چرا موها پس از زايمان مي ريزد

متخصصان معمولا در چنين شرايطي به خانم ها توصيه مي كنند كه براي اينكه ظاهر طبيعي موهايشان حفظ شوند علاوه بر مراقبت هاي لازم ، از شامپوهاي حجم دهنده استفاده كنند و البته شامپوهاي وجود دارد كه مخصوص موهاي نازك هستند و كمك مي كنند كه مشكلات روحي و عاطفي براي بانوان عزيز پيش نيايد.

روند ريزش مو در خانم ها به چه صورتي است؟

خيلي از مادران بعد از زايمان خود ريزش موي زياد را تجربه مي كنند و البته اين وضع تا ۴ ماه بعد از زايمان نيز وجود دارد كه البته پس از اين دوران به حالت طبيعي خود بر مي گردد. متخصصان مي گويند كه اگر خانم ها بعد از يكسال مجدد ريزش مو داشتند بايد به پزشك متخصص مراجعه نمايند تا پزشك بتواند با معاينه دقيق آنها ، علت را تشخيص دهد.

چرخه رشد موها

رشد مو خود داراي چرخه اي است كه در اين چرخه مراحلي مانند رشد ، استراحت ، توقف رشد مو ، ريزش است.

چرخه رشد براي هر شخصي متفاوت است ولي در وضعيت طبيعي حدود ۸۵ تا۹۵ درصد موهاي فرد در مرحله رشد است.

در برخي از افراد تغييرات هورموني سبب مي شود كه حجم موهاي كه در حال رشد هستند زيادتر شوند و در نهايت فرد به نسبت گذشته موهاي پرپشت تري داشته باشد ولي پس از تغيير كوچكي ، قسمت زيادي از اين موها به مرحله استراحت وارد مي شوند و بعد توقف رشد صورت مي گيرد و ريزش اتفاق مي افتد كه در نهايت شاهد ريزش مو هستيم.

عواملي مانند شيمي درماني ،جراحي ، مصرف دارو ، استرس نيز مي توانند سبب شوند كه تغييراتي در مراحل رشد مو شوند و در نهايت به ريزش مو منجر شوند.

افرادي زيادي هستند كه دچار مشكلات مو مانند ريزش مو ، ضعيف شدن مو ، طاسي و … هستند و مي خواهند كه آن را درمان كنند. البته منظور از ريزش مو اين نيست كه فقط مخصوص موي سر است و ممكن است كه در ابرو ، سبيل و ريش نيز اتفاق بيوفتد.

اگر از افرادي هستيد كه دچار ريزش مو هستيد به شما توصيه مي كنيم كه حتما از متخصصاني كمك بگيريد كه در اين مورد تجربه كافي دارند و براي روش هاي استفاده مي كنند كه در دنيا حرف اول را ميزنند.

خوشبختانه در برخي از مراكز مخصوص كاشت مو ، از روش هاي جديدي مانند SUT و FUE استفاده مي كنند كه توانسته است مورد رضايت مشتريان عزيز باشد.جالب است بدانيد اين روش خونريزي و درد ندارند و فرد مي تواند به راحتي بعد از كاشت به فعاليت هاي خود ادامه دهد و البته با مراقبت به بهترين نتيجه را براي متقاضي به همراه دارد.

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 330
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ريزش موي سكه اي

ريزش موي سكه اي يعني چه؟ : ريزش موي سكه اي نوعي از ريزش مو مي باشد كه مي تواند در قسمت هاي از سر ، ريش يا ابرو اتفاق بيوفتد و در چنين حالتي موها به تكه هاي به اندازه سكه دچار ريزش مي شوند. با اينكه اين گونه ريزش خطري ندارد و درد را افراد احساس نمي كنند ولي همين ريزش مو مي توانند در حالات روحي و رواني فرد تاثير بسزايي داشته باشد و افسردگي را براي آنها به همراه داشته باشد. با اينكه بيماراني كه دچار اين مشكل شده اند درد ندارد ولي گاهي با احساس خارش روبرو مي شوند.

ريزش موي سكه اي

اين ريزش بدين صورت است كه در ۸۰ درصد فقط يك تكه از مو ريخته مي شود در ۷ درصد چند تكه و در ۳ درصد ۲ تيكه ريخته مي شوند و البته اين ميزان تكه با شدت بيماري ارتباطي ندارد. تحقيقات گسترده ي در مورد ريزش مو به صورت تكه تكه صورت گرفته كه نشان ميدهد اين ريزش در همه قسمت هاي كه مو دارند ممكن است اتفاق بيوفتد ولي اين ريزش ها در سر ۶۶ تا۹۵ درصد است و ۲۸درصد در ريش ، ۳ درصد در ابرو و ۱ درصد در ديگر قسمت هاي داراي مو است.

ريزش موي سكه ي بر پايه الگوي ريزش به چند گروه تقسيم بندي مي شود :

  1. موهاي كه در اطراف سر و قسمت پايين سر هستند ريخته شده اند.
  2. موها به صورت وسيع ريخته شده اند و همه ي قسمت هاي سكه ي شكل با يكديگر تركيب شده اند
  3. در همه جاهاي بدن مو ريخته است
  4. موهاي كه در فرق سر هستند صد در صد ريخته شده اند.

چگونه ريزش موي سكه اي شناسايي مي شود:

معمولا پزشكان به علت شكل اين نوع ريزش و الگوي آن سريعا آن را تشخصي ميدهند.طاسي سر عموما بي خطر مي باشد. اگر كمتر از ۵۰ درصد از سر دچار ريزش موي سكه ي شده باشد معمولا “كورتيكوستروئيد” پيشنهاد مي شود كه به واسطه سوزن هاي توسط پزشك در ۴ تا۶ هفته يكبار تزريق مي گردد.

متخصصان مي گويند براي درمان ۵۰ تا۹۹ درصد در مشكل ريزش سكه ي مصرف ماينوكسيديل مي تواند تاثير گذار باشد ، مخصوصا در صورتي كه آن۵ درصد باشد. به گونه ي كه در ۱۲ هفته رشد اوليه موها آغاز مي شود.

در ريزش موي سكه ي چه عواملي موثر هستند؟

ژنتيك :

عوامل ژنتيكي مي تواند حدود ده تا بيست درصد سبب بروز مشكل ريزش سكه ي مو در افرادي شود كه سابقه اين بيماري در خانواده شان داشته اند.البته در دوقلوها هم از ريزش مو به اين شكل رايج است. مطالعه هاي زيادي بر روي چندين ژن صورت گرفته كه نشان ميدهد ۸۰درصد بيمارهاي كه دچار ريزش موي سكه ي مي شوند پادتن DQ3 گلبول سفيد خون داشته اند.

نژاد :

تحقيقات زيادي صورت گرفته كه نشان ميدهند همه ي نژادها با نسبت يكساني مي توانندبه اين نوع ريزش دچار گردند و بين نژادها تفاوتي وجود نداشته است.

جنسيت :

برخي از تحقيقات نشان ميدهد كه زن ها بيشتر از مردها دچار مشكل مي شوند ولي در تحقيقات ديگري كه بر روي ۷۳۶ بيمار انجام شده بود نسبت مردان و زنان يكسان بود. البته داده هاي آماري براي اين گزينه متفاوت گزارش شده اند.

سن :

هر فردي در هر سني ممكن است به اين بيماري دچار شود ولي معمولا براي اين بيماري سن ۱۵ تا ۲۹ سالگي رايج است . طي امارها ۴۴ درصد افرادي كه به ريزش موي سكه ي دچار شده اند زير ۲۰ ساله بوده اند و ۳۰ درصد آنها ۴۰ سال داشته اند.

در نهايت بايد بدانيد علت تشخيص دقيق ريزش موي سكه ي بايد توسط پزشك صورت بگيرد و همچنين او روش درمان متناسب با شما را تعيين نمايد.

برچسب ها: , , , , , ,

بازدید : 464
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ساختار مو , ساختار م به چه صورت است؟

ساختار مو , ساختار م به چه صورت است؟ : مو جز مواردي است كه ساختاري پيچيده دارد و تا مدت هاي طولاني علت اصلي ريزش مو كشف نشد ولي متخصصان با تلاش و كوشش توانستند دانش خود را در اين زمينه بالا ببرند و ساختار مو را شناسايي كنند تا بتوانند تشخيص دهند كه چرا مو ريزش دارد ياعلت سفيدي و ضعيف شدن مو به دليلي رخ ميدهد.

ساختار مو

طبيعا مو به عنوان يكي از اصلي ترين عواملي است كه در زيبايي هر شخصي تاثير جدي داشته است و برخي افراد هميشه به موهاي خود دقت زيادي دارند.
متخصصان مي گويند كه بدنه مو سه قسمت دارد كه تشكيل شده از ۳لايه بيروني ، مياني و دروني مي باشد.
لايه دروني : درون اين لايه يك ماده مخصوص وجود دارد و در يك ساختار۶ گوشه ي دارد كه به كندوي عسل شبيه است.
لايه مياني: رنگدانه هاي مو در اين لايه هستند و موها به وسيله اين لايه حالت انعطاف پذيري و كششي پيدا مي كنند.
لايه بيروني : اين لايه از ۶ تا ۱۱ لايه تشكيل شده است.
به صورت كلي در همه ي انواع موها ساختار به يكديگر شبيه هستند و براي آنها يكسان است.

چرا موها كه ساختار پيچيده ي دارند ولي با ريزش روبرو مي شوند؟

متخصصان زيادي هستند كه براي ريزش مو دلايل مختلفي را بيان كرده اند و مي گويند كه ريزش مو مي تواند به دليل استرس ، جراحي،نرسيدن موادمغذي به مو و…. باشد. همانطور كه پيش تر بيان كرده ايم كه مو در زيبايي انسان ها تاثير بسزايي داشته و طبيعي است كه هر فردي به آن اهميت ويژه دهد و اگر در موهاي خود تغيير يا ريزش مشاهده كرد سريعا به فكر اين باشد كه درمان را انجام بدهد.

امروزه روش هاي زيادي وجود دارد كه براي بهبود شرايط مو از آنها استفاده مي شود . متخصصان مي گويند كه كاشت مو يكي از بهترين روش هاي است كه افراد مي توانند براي بهبود موهاي خود از آن استفاده كنند زيرا اين روش دائمي است و هميشه مي تواند ثابت باشد و نسبت به ديگر روش هاي مصنوعي مزيت هاي زيادي دارد و از نظر هزينه نيز به صرفه تر خواهد بود.

خوشبختانه امروزه به گونه ي شده كه پيشرفت خوبي در روش هاي كاشت مو احساس شده است و هم اكنون در دنيا كاشت مو به روش هاي FUE،SUT طرفداران زيادي را به همراه داشته است.

جالب است بدانيد روش هاي معروف كاشت مو در ايران نيز محبوبيت هاي زيادي داشته اند و به دليل اينكه بدون درد و خونريزي هستند و بيمار سريعا بهبود مي يابد ، متقاضيان زيادي دارد.

لازم است بدانيد كه روش SUT جز يكي از بهترين و موفق ترين روش كاشت مو در دنيا است.در روش كاشت مو SUT از محل مورد نظر ابتدا واحدهاي فوليكولي برداشته مي شوند و طي يك پروسه خاص فريز مي گردند تا بعد از آن به وسيله ابزار خاص كاشته شوند. شخص بعد از اين نوع كاشت تجربه ي بدون درد و خونريزي را داشته است و همچنين ظاهري طبيعي داشته است كه براي هر بيماري اين موضوع بسيار مهم است.

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 575
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مزوتراپي مو چيست؟ , هزينه و قيمت مزوتراپي مو

مزوتراپي مو : مزوتراپي به عنوان يكي از تكنيك هاي جراحي است كه در اين تكنيك ، ترزيق هاي ريز سطحي در زيرپوست بيروني و در بافت هاي هدف انجام مي شود.
در واقع مي توان اينگونه گفت كه مزو برگرفته از كلمه لايه مياني پوست است.در مزوتراپي ، تحريك مياني پوست انجام مي شود و سبب مي شود علائم ريزش كم شود.
مايعي كه در مزوتراپي تزريق مي شود داري مواد معدني ، اسيدهاي آمينه ، ويتامين ها و آنزيم ها مي باشد كه با توجه به نيازهاي بيماران عمل خواهد كرد.

روش مزوتراپي مو جز روش هاي مي باشد كه در بسياري از نقاط دنيا طرفداران زيادي دارد و كشورهاي اروپايي و آمريكا از اين روش براي درمان ريزش مو استفاده مي كنند و بسيار نتيجه بخش مي باشد. اين روش به عنوان يك روش ايمن و بدون درد شناخته شده است در صورتي كه توسط پزشك متخصص و در كلينيك هاي تخصصي مجاز و معتبر صورت بگيرد.

مزوتراپي مو

برخي از كارشناسان مي گويند كه مزوتراپي نسبت به ديگر روش ها براي بازسازي مو موثرتر مي باشد. در واقع مزوتراپي به صورتي است كه ماده را دقيقا همان جايي تزريق مي كند كه براي تقويت مو نياز مي باشد به صورتي كه رشد موها مي تواند انجام شود و زنده بماند و علاوه بر آن خنثي سازي مازاد دي هيدروتستسترون صورت مي گيرد و تحريك پذيري چرخه خون را به همراه خواهد داشت.

پروسه مزوتراپي چگونه است؟

در در قسمت هاي مختلف بدن مقدار كمي از دارو تزريق مي شود كه موجب مي شود تحريك فيزيكي و شيميايي صورت بگيرد و در نهايت التهاب كم شده و خنثي سازي مازاد دي هيدروتسترون انجام مي شود و پس از آن تحريك كلاژن صورت مي گيرد . اين روش مي تواند موجب شود اندازه تارهاي مو كم شود تا ريزش كاهش يابد و تا سبب رشد مو شود.

افراد در روش مزوتراپي براي نتيجه گرفتن شانس ۹۰ تا۹۲ درصد دارد و با توجه به گستردگي قسمت بدن زمان نياز است ولي به صورت كلي براي انجام آن زمان ۱۰ تا ۳۰ دقيقه مي باشد .

عموما براي تحريك رشد مو و انجام مزوتراپي ، ۱۰ جلسه نياز است . كارشناسان توصيه مي كنند كه در ۲ ماه اول ، هر دو هفته يكبار مزوتراپي انجام شود و بعد از آن تعداد جلسات را كم مي كنند به اين ترتيب بعد از ۳ ماه مي توان نتيجه كار را مشخص نمود كه هر ۳ ماه يكبار براي حفظ آن تكرار مي گردد.

بازدید : 339
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نكاتي در مورد تقويت مو

نكاتي در مورد تقويت مو : گاهي افراد ديده مي شوند كه موهاي ضعيفي دارند و از فرم هاي موهاي خود ناراضي هستند.جالب است بدانيد كه موي ضعيف ممكن است نشاني از يك بيماري در بدن باشد.

چگونه مي توانيم از سلامت موي خود مطمئن شويم؟

در تعريفي ساده به موهاي ضعيف گفته مي شود كه نازك ، سست و پژمرده هستند. البته گاهي خشك شدن زيادي از حد مو ، چرب شدن بيش از اندازه ، دو شاخه شدن انتهاي مو مي تواند نشانه هاي ديگري از ضعيف شدن مو باشد.

معمولا افرادي كه موهاي ضعيف دارند ژنتيكي مي باشد و گاهي نيز به دليل هورموني اين اتفاق رخ ميدهد. از عواملي مثل تغذيه نامناسب،استرس و اضطراب، عفونت هاي پوست سر، زايمان ، مصرف داروهاي خاص و … مي تواند براي ضعيف شدن مو نام برد.گاهي شرايط مختلفي مثل آفتاب، آلودگي هوا و…نيز مي توانند سبب شوند تا شما موهاي شما ضعيف گردند.

تقويت مو

هر ريزش موي را نمي توانيم علت ضعيف شدن مو بدانيم. در طول روز اگر شما ميزان ۱۰۰تا۱۵۰ مو را ريزش داشته باشيد طبيعي مي باشد زيرا پس از اينكه موها ريزش پيدا مي كنند موي جديدي جوانه مي زند و اين پروسه تا زمان ميانسالي ادامه داد ولي بعد از آن رشد دوباره موها آهسته مي شود يا به صورت كلي متوقف مي گردند.
وقتي موي ضعيف شود يا علائم ضعيف شدن در آن وجود داشته باشد مي توان از روش هاي استفاده كرد كه به عنوان روش تقويتي ياد مي شوند.روش هاي تقويتي زيادي وجود دارد كه در كلينيك هاي مجاز و معتبر براي افراد انجام مي شوند.

البته شما با مراجعه به كلينك ها و مراكز معتبر مي توانيد با مشاوره صحيح از بهترين روش هاي تقويتي براي موهاي خود استفاده نماييد.

اگر مي خواهيد موهاي شما ضعيف نشوند يا از آسيب به آنها پيشگيري نماييد مي توانيد از محصولات معتبر استفاده كنيد:

برخي از محصولاتي كه امروزه وجود دارند به عنوان تقويت كننده و حفظ كننده براي موهاي ضعيف هستند. محصولاتي مثل شامپوهاي كه داراي اسيد امينه و پروتئين ها مي باشند مي توانند سبب شوند تا موهاي شما تقويت گردد. هيچ گاه از شامپوهاي كه سبب مي شوند موهاي شما خشك گردد استفاده نكنيد و براي تقويت موهاي ضعيف به شما توصيه مي شود كه از ماسك پروتئين استفاده كنيد.

استفاده از موادشيميايي مثل رنگ مو موجب مي شود كه موهاي شما آسيب ببيند لذا تنها در صورتي كه ضرورت دارد اين كار را انجام بدهيد حتي اگر شما براي زمان طولاني از محصولات تقويتي استفاده كنيد به موهاي خود آسيب مي زنيد زيرا معمولا اين موارد داراي مواد شيمياي هستند و اگر قصد داريد موهايتان را تقويت كنيد سعي كنيد از يك پزشك متخصص كمك كنيد تا بتوانيد به موهاي خود كمك بگيريد.

برچسب ها: , , , , , , ,

بازدید : 310
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ويتامين و مواد موثر در رشد مو ها

ويتامين و مواد موثر در رشد مو ها , براي رشد موها چه ويتامين ها و ماده مغذي لازم است؟ : مردم زيادي هستند كه به موهايشان اهميت ميدهند و مو را به عنوان يكي از نشانه هاي اصلي زيبايي ميدادند.ممكن است ريزش مو به كمبودمواد مغذي مرتبط باشد و عوامل مختلفي مانند سن ،ژنتيك ، هورمون و … بر رشد موها تاثير داشته است. يكي از كليدي ترين عامل ها در رشد موها ويتامين و ماده مغذي هستند.

ويتامين و مواد موثر در رشد مو

در ادامه اين پست به معرفي ۵ ويتامين و ۳ ماده مغذي پرداخته ايم كه مي توانند به رشد مو كمك كنند:

ويتامينA

هر سلولي براي رشد به ويتامينA نياز داشته است. اين ويتامين به بافت ها كمك مي كند تا سريع تر رشد كنندو همچنين به غددپوست كمك مي نمايد تا مواد روغني توليد نمايد كه اين مواد مي تواند سبب مرطوب شدن پوست سر شود و در نهايت به سلامت مو كمك مي نمايند. اگر شما ويتامين A بدنتان كمك باشد ممكن است با ريزش مو روبرو شويد البته نياز بدن به اين ويتامين تا ميزان خاصي است و اگر درصد آن نيز بالا رود ريزش مو را به وجود مي آورد.

مواد غذايي مختلفي مانند هويج، سيب زميني شيرين،كلم پيچ و اسفناج در بدن به ويتامين Aتبديل مي شود و در فرآورده هاي حيواني مانند ماست ، تخم مرغ ، شير داراي ويتامين A هستند.

ويتامين هاي گروه B

يكي از بهترين مواردي كه براي رشد مو به آن نياز است ويتامين گروه B است.در گذشته براي درمان ريزش مو ويتامين گروهB را تجويز مي كردند. اين ويتامين سبب مي شود كه گلبولهاي قرمز تشكيل شود و كار اين گلبولهاي اين است كه اكسيژن ضروري و موادمغذي لازم را به سطح پوست و تارهاي برساند و براي رشد مو بسيار مهم مي باشد. غذاهاي حيواني داراي ويتامين B12هستند ولي اگر از افرادي هستيد كه گياه خوار مي باشيد بايد براي جلوگيري از ريزش مويتان از B12 استفاده نماييد.

ويتامين c

گاهي ديده مي شود كه راديكال هاي آزاد آسيب مي بيند و همين موضوع سبب مي شود رشد موها متوقف گردد. ويتامين سي به عنوان يكي از انتي اكسيدان هاي قوي شناخته شده اند . بدن انسان ها به ويتامين سي نياز دارد تا بتواند كلاژن (كلاژن يكي از مهم ترين بخش هاي ساختار مو است) مورد نياز را تامين نمايد.

همانطور كه ميدانيد آهن نيز جز يكي از مواردي است كه بسيار براي مو مهم است ؛ ويتامين سي به بدن كمك مي كند كه آهن جذب شود .از جمله مواردي كه داراي ويتامين سي هستند مي توان به فلفل ، توت فرنگي ، مركبات اشاره كرد.

ويتامين D

تحقيقات زيادي صورت گرفته است كه نشان ميدهد ويتامين D مي تواند سبب شود كه تارهاي جديدي به وجود بيايد. اگر ويتامين D كم باشد مي تواند ارتباط مستقيمي با طاسي داشته باشد. هنوز نمي توان دقيقا گفت كه ويتامين D در موها چه تاثيري دارد. براي تامين ويتامين بايد تماس مستقيم با اشعه خورشيد داشت و مواد غذايي مختلفي مانند قارچ ، جگر،ماهي داراي ويتامين D هستند.

ويتامينE

اين ويتامين نيز مانند ويتامين سي به عنوان يك آنتي اكسيدان قوي مي باشد كه تحقيقات نشان ميدهد افرادي كه در ۸ ماه از ويتامين E استفاده مي كنند مي توانند سبب شود تا موهاي ريخته شده شان تا۳۴ درصد به صورت مجدد رشد كند. اگر مي خواهيد ويتامين Eبدنتان را تامين كنيد مي توانيد از مواردي مانند اسفناج، آووكادا ، تخمه آفتاب گردان استفاده نماييد.

آهن :

وجود آهن به گلبولهاي قرمز خون كمك مي نمايد تا اكسيژن لازم به سلولها برسد پس همانطور كه همه ي ما مي دانيم وجود آهن براي تمامي اعضاي بدن و كارايي آنها مفيد است.افرادي كه در بدنشان كمبود اهن دارند موجب مي شود كه ريزش مو داشته باشند البته اين موضوع در زنان بيشتر ديده مي شود. براي بدست آوردن آهن مي توانيد از گوشت ، اسفناج ، تخم مرغ استفاده نماييد.

روي :

يكي ديگر از مواردي كه موجب مي شود مشكلات بافت مو برطرف شود و به عنوان يكي از موارد تعمير بافت مو به شمار ميرود روي است. وجود روي كمك مي كند كه غددچرب اطراف تار مو به خوبي كار كنند. گاهي كمبود روي سبب مي شود كه ريزش مو اتفاق بيوفتد. پس بهتر است در رژيم غذايتان از روي استفاده كنيد . موادي مانند اسفناج و گوشت داراي روي هستند.

پروتئين :

تحقيقات نشان ميدهد كه افرادي كه كمبود پروتئين دارند رشدموهايشان كم مي شود و در نهايت با ريزش مو مواجه مي شوند. مو به صورت كلي از پروتئين ساخته مي شود پس نتيجه مي گيريم كه براي رشد مو ، بايد پروتئين را مصرف نماييد. به صورت كلي نتيجه مي گيريم كه براي رشد مو نياز است كه ويتامين هاي بدن شوند و اگر رژيم غذايي نامناسبي داشته باشيم موجب مي شود مو آسيب ببيند و رشد آن نيز كم شود.

در صورتي كه رژيم غذايي نامناسبي داشته باشيم مي توان از مكمل هاي غذايي استفاه كرد كه طبق تحقيقات مصرف مكمل ها ميتواند براي افرادي كه كمبود ويتامين دارند بهترين نتيجه را داشته باشد.

اگر مي خواهيد از وضعيت رژيم خود آگاه شويد مي توانيد به پزشك مراجعه نماييد تا اگركمبودي در ويتامين هاي شما وجود دارد بتوان آن را درمان كرد. براي برطرف كردن مشكلات مو و كاشت ، ترميم ، تقويت بايد به مراكز تخصصي مو و معتبر مراجعه نماييد.

برچسب ها: , , , , , , ,

بازدید : 327
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كاشت مو در كشورهاي آسيايي

كاشت مو در كشورهاي آسيايي , در چه كشورهاي آسيايي كاشت مو رايج است؟ : مردم زيادي هستند كه با مشكل ريزش مو روبرو هستند و مي خواهند خود را از شر طاسي نجات دهند.اين مشكل فقط مخصوص كشورهاي اروپايي يا آمريكايي نيست و كشورهاي آسيايي نيز مردم ميخواهند كه مشكل ريزش مويشان را برطرف نمايند.
كشورهاي آسيايي هم مانند كشورهاي اروپايي و امريكايي پيشرفت هاي خوبي در زمينه ريزش مو داشته اند و به اين باور رسيده اند كه يكي از قطعي ترين روش هاي درمان ريز مو ، كاشت است.

كاشت مو در كشورهاي آسيايي

كشورهاي مانند هند، تركيه ، تايلند، ايران ، فيليپين جز كشورهاي آسيايي هستند كه در زمينه كاشت مو و ريش و ابرو موفق بوده اند و هم اكنون مي توانند با كمك علم پزشكي مدرن و تجهيزات پزشكي اينكار را انجام بدهند.

در كشورهاي اسيايي ديگر از روش هاي قديمي استفاده نمي شود و روش هاي جديد و نوين جايگزين آنها شده اند.

روش هاي جديد براي كاشت مو

روش هاي SUT و FUEجز روش هاي هستند كه براي كاشت مو فعلا از آنها استفاده مي شود.

روش SUT چيست وچه مزيت هاي دارد؟

اين روش به عنوان يكي از روش هاي جديد براي پيوند مو است كه مانند برخي از روشهاي كاشت مو برش ، جراحي ، درد ، بجاماندن اسكار ، زمان طولاني دوره نقاهت را نداشته است. البته مزيت اين روش به نسبت روش هاي قديمي و منسوخ شده اين است كه گرفت ها به دقت و سريع برداشته مي شود و بعد از آن فريز مي گردند تا بدون اينكه آسيبي به آنها برسد همه ي گرفت ها براي كاشت گرفته شوند.در اين روش بدين صورت است كه برداشت و پيوند مو تا ۱۴هزار تار مو صورت مي گيرد و با توجه به گفته هاي متخصصان در روش SUT مي توان ميزان سه برابر بيشتر از روش هاي سنتي برداشت و پيوند مو را انجام داد.در اين روش مزيت هاي زيادي وجود دارد كه مي توان به خط روش بسيار طبيعي و تراكم موي زياد اشاره كرد.

روش FUE چيست و چه مزيت هاي دارد؟

اين روش توسط تيم مجرب پزشكي بايد انجام شود و در آن گرفت ها از واحدهاي فوليكولي گرفته مي شوند.اين روش نيز مزيت هاي زيادي دارد كه مي توان به طبيعي بودن ، عدم درد ، باقي نماندن جاي زخم و… اشاره كرد. افرادي كه بانك موي ضعيف دارند مي توانند از روش FUE براي كاشت مو ،ريش و ابرو استفاده كنند.

برچسب ها: پزشك مو, دكتر مو, زيبايي مو, كاشت مو در آسيا, كاشت مو در ايران, كلينيك مو, متخصص مو, مو

بازدید : 314
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

قيمت و هزينه ترميم مو چقدر است؟| تعرفه كاشت مو

قيمت و هزينه ترميم مو چقدر است؟ : يكي از موضوعات مهمي كه هر كسي در زمان خريد محصول يا خدمتي به آن توجه مي كند ، كيفيت است. كيفيت به عنوان شرط اصلي در هر كار و خدمتي مي باشد كه بعد از آن هزينه و قيمت كالا مورد بررسي قرار گرفته ميشود.

در مورد مسائل ترميم مو و زيبايي نيز به هزينه هاي انجام آن بسيار دقت مي شود.در ادامه اين پست تصميم گرفته ايم نكاتي در مورد هزينه ترميم مو را براي شما بيان كنيم:با ما همراه باشيد…

هزينه ترميم مو

ترميم مو به چه معناست؟

ترميم مو جز يك از تكنيك هاي مي باشد كه در آن نيازي به بانك موي شخص نمي باشد و مي توان از بانك موي شخص ديگري براي فرد متقاضي استفاده نمود. اين روش به عنوان يكي از بهترين روش هاي براي جبران ريزش موي افراد و زيبايي به شمار مي رود كه در جهان حدود ۶۰ است كه از ترميم مو استفاده مي كنند و روز به روز اين روش پيشرفته تر و بروز تر مي شود.

در ترميم مو يك لايه شبيه سازي ايجاد مي شود كه از پوست سر تهيه شده و موها روي آن كاشته ( كاشت مو ) مي شوند.بيماراني هستند كه موهاي خود را به هر دليلي از دست داده اند و مو ندارند ، بهترين راه حل براي آنها استفاده از ترميم مو است كه مي توانند با استفاده از آن روند درمان قطعي مو را سريع تر و كامل تر كنند و البته كه سبب رفع ريزش مو حاصل از بيماري شوند.

يكي از بهترين روش هاي ترميم مو

يكي از روش هاي كه توانسته استانداردهاي لازم را از كشور كانادا، اكراين و … در ترميم مو بدست بياورد روش HRT مي باشد. اين روش هم اكنون جز پيشرفته ترين و جديدترين روشهاي مي باشد كه در مراكز تخصصي مو مورد استفاده قرار مي گيرد.در روش HRT از پوست سر يك لايه نازك شبيه سازي مي شود ولي پيش از آن مطالعاتي بر روي موها انجام مي شود كه شامل رنگ ، جنس ، حالت است ولي اگر فردي مو نداشته باشد با توجه به فرم صورت،رنگ چشم ها ترميم مو براي او انجام مي شود كه هماهنگي لازم وجود داشته باشد. زماني كه روش HRT به صورت فوق حرفه ي صورت بگيرد ديگر حتي يك درصد هم افراد نمي توانند تشخيص دهند كه موهاي شما ترميم شده است.

البته موهاي كه به اين روش ترميم شده اند قابليت هاي زيادي مانند رنگ ، مش و فر را داشته اند و البته در مواردي مانند سونا، جكوزي و استخر مشكلي را پديد نمي آورند.

هزينه ترميم مو چقدر است؟

قيمت ترميم مو به مسائل و موارد متفاوتي بستگي دارد. كافيست كمي دقت كنيد و گول تبليغات بيهوده را نخوريد.بانك مويي كه استفاده مي شود مي تواند در هزينه ها بسيار تاثير گذار باشد. در برخي از مراكز و موسسه هاي اعتباري از بانك هاي مويي استفاده مي شود كه بي كيفيت هستند يا از اليافي استفاده مي كنند كه خوب نيستند و به هر علتي مجوز ندارند به همين دليل از چنين مراكزي بازرسي انجام نمي شود و اين موسسه ها حاضر مي شوند كه با هزينه ي كم براي شما ترميم را انجام بدهند كه فراموش نكنيد كيفيت كارشان نيز پايين است.

بعد از بانك مو،ابزار و وسايلي كه براي ترميم مو استفاده مي شود در هزينه آن بسيار مهم است. اين موارد سبب مي شوند كه شما در برابر كيفيت متناسب ، هزينه هاي معقولي را پرداخت نماييد.

تعداد صفحات : 29

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 293
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 1007
  • بازدید کلی : 124873
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه